Dagelijkse nieuwsbrief
Onze redactie stelt dagelijks een nieuwsbrief samen met een of meerdere artikelen uit de actualiteit die u op uw vakgebied raken. De kracht van onze redactie is dat wij de actualiteit vertalen naar voor u praktisch toepasbare informatie. Dat doen wij door het nieuws te duiden maar veelal ook te verwijzen naar zogenaamde 'Kennisdocumenten' uit de uitgebreide Kennisbank van Fintool. Voor toegang tot alle kennisdocumenten, rekenmodellen en de Wft-Helpdesk adviseren wij u om een abonnement te nemen.
Betaal alleen voor wat u gebruikt.
Fintool is een dienst voor professionals door professionals. Onze dienstverlening is gebaseerd op een abonnement. Al vanaf het voordelige Fintool Basic-abonnement heeft u onbeperkt toegang tot de kennisbank en alle rekenmodellen.
Als u kiest voor een betaald abonnement, geeft u ons toestemming om door middel van een maandelijkse incasso het abonnementsgeld af te schrijven van uw rekening. We werken niet met ingewikkelde contracten. Opzeggen kan op ieder moment, zonder opzegtermijn. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Praktijkgerichte oplossing
Fintool is een unieke, praktijkgerichte oplossing. Onze dienstverlening is gebaseerd op een maandabonnement vanaf € 9,95 incl. BTW.
Door de invoering van Credits zit u niet vast aan een langlopend contract, maar betaalt u alleen voor die diensten die u ook daadwerkelijk gebruikt.
Ervaringen van gebruikers
U moet het zelf ervaren! De reacties van financieel dienstverleners die u zijn voorgegaan is waar wij het voor doen!
'Wij vinden fintool erg handig. De kosten zijn schappelijk, terwijl je toch even een kritisch punt uit je advies kunt checken. Dat scheelt uitzoekwerk en bespaart je op die manier de nodige tijd en dus geld.'
Martijn Sprengers van V&W Adviseurs
Deskundige helpdesk
De deskundige Fintool Helpdesk helpt u met het nemen van belangrijke beslissingen op klantdossierniveau. Beslissingen die van grote invloed kunnen zijn op de kwaliteit van uw advies. En waar u graag een deskundige second opinion over wilt, omdat u zekerheid over de kwaliteit van uw advies wilt. De Helpdesk bestaat al meer dan 19 jaar. Veel abonnees van Fintool maken regelmatig gebruik van de Helpdesk om zo tot de juiste adviezen te komen.
Het stellen van een vraag aan de Helpdesk kost 20 credits. Heeft u meer haast dan kunt u zelfs telefonisch overleg plegen met de Helpdesk. De vergoeding voor deze eXpress-service bedraagt slechts 30 credits.
eXpert-abonnees ontvangen maandelijks 5 Award-credits en kunnen zo tot wel 3 gratis vragen stellen aan de helpdesk.
Voor PRO-abonnees is het gebruik van de helpdesk zelf volledig inbegrepen in de maandelijkse abonnementskosten.
Ervaring en bewezen kwaliteit
Permanent Actueel is een aanvulling op onze dienstverlening aan onze klanten. Zo houden wij al meer dan 14 jaar honderden hooggekwalificeerde adviseurs geïnformeerd met de Fintool Nieuwsbrief en de Kennisbank. Ontwikkeld en beheerd door zeer ervaren professionals, die met grote vakkennis en betrokkenheid bij uw werk de content van de Nieuwsbrief en de Kennisbank voor u samenstellen.
Permanent Actueel Vakbekwaam
Permanent actueel is één van de nieuwe Vakbekwaamheidseisen, voor klantmedewerkers binnen een financiële onderneming. Vormvrij, dus iedereen mag het op eigen wijze invullen. Fintool heeft hiervoor een unieke aanpak ontwikkeld. Gebaseerd op de visie dat u in uw adviespraktijk dagelijks optimaal Permanent actueel wilt werken. Fintool kiest daarom voor een praktijkgerichte aanpak. Die daadwerkelijk recht doet aan de gedachte achter de nieuwe regels: uw advies aan uw klanten moet permanent gebaseerd zijn op actuele kennis en inzichten.