Campagne-effectonderzoek Belastingdienst eigen woning
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om te voorkomen dat mensen fouten maken in de aangifte wanneer zij een eigen woning hebben gekocht, verkocht of hun hypotheek hebben aangepast of overgesloten en zo te veel of te weinig belasting betalen.
De doelgroep bestaat uit burgers die in 2022 hun hypotheek aanpasten, danwel oversloten of burgers die in 2022 een huis kochten of verkochten.
Resultaten van het onderzoek naar het effect van de campagne eigen woning van de Belastingdienst. Het doel van deze campagne is om mensen te informeren over de gevolgen van het kopen van een woning en het oversluiten van een hypotheek op belastingzaken.
Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om nabestaanden te informeren dat zij fiscale zaken van een overledene moeten afhandelen en dat zij daarbij hulp kunnen krijgen van de Belastingdienst of andere partijen.
Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.