MijnFintool

Nieuws

Keurmerk Klantgericht

De Stichting toetsing verzekeraars (Stv) reikt morgen (5 oktober) de eerste exemplaren van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) uit aan verzekeraars die aan de keurmerkcriteria voor dienstverlening en klantgerichtheid voldoen.


Het KKV, een initiatief van het Verbond, is bedoeld om de kwaliteit van dienstverlening van een verzekeraar zichtbaar te maken voor de consument. Het keurmerk is ondergebracht bij de onafhankelijke stichting Stv die zelfstandig beslist over het toekennen of intrekken van het keurmerk.

De vijf thema’s voor het keurmerk zijn:
- begrijpelijke en heldere informatie en voorlichting aan de klant
- een zorgvuldige en voortvarende dienstverlening
- goede (telefonische) bereikbaarheid
- een onderzoek naar klanttevredenheid
- een eigen kwaliteitsbeleid en kwaliteitsmanagement

Bron: Verbond, 01-10-2010
 

Modules & dossiers

Opvoerdatum

04 okt 2010

Laatst gewijzigd

04 okt 2010

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1