MijnFintool

Nieuws

Nationale-Nederlanden verbreedt distributie

Nationale-Nederlanden kiest niet langer exclusief voor het intermediair om producten af te zetten. Het merk wordt ook gebruikt voor verkoop via telefoon en internet. Voor de directe producten zal NN netto prijzen hanteren. “Wij begrijpen dat deze beslissing vragen oproept bij intermediairs die met ons samenwerken."


"De klant kan kiezen hoe hij zaken met ons wil doen. Niet via aparte bedrijven, labels en namen, maar met één merk in de markt, waar hij voor alles terecht kan”, aldus NN. Wel blijft “onafhankelijk advies het speerpunt van de distributiestrategie”. Het intermediair zal daarom over alle NN-producten kunnen beschikken. “De onafhankelijk adviseur zit in ons dna en dus nemen we het intermediair actief mee in onze positionering en massamediale campagnes”, zegt Sales-directeur Pieter Coopmans. En: “Vanzelfsprekend zal NN het portefeuillerecht respecteren.”

De verzekeringsonderdelen van ING (RVS, ING Verzekeren Retail en NN) werken voortaan allen onder de naam Nationale-Nederlanden. Movir en AZL blijven onder eigen naam actief.

Over enkele maanden kunnen verzekeringen direct via de website van NN afgesloten worden.

Bron: AM Web, 14-10-2011
 

Modules & dossiers

Opvoerdatum

14 okt 2011

Laatst gewijzigd

14 okt 2011

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1