Het is voor consumenten vaak ingewikkeld om zich goed te verdiepen in hun financiële situatie. Hiervoor kunnen ze de Huis & Hypotheek-adviseur inschakelen. Op het moment dat er iets wijzigt in de persoonlijke situatie van de klant of op de financiële markt, moet er opnieuw worden gekeken of de producten die ze hebben afgesloten nog passen.
Dit, en meer, kan binnen het Huis & Hypotheek Servicepakket. Naast de controles op de rente en voorwaarden van de hypotheek en premies van de verzekeringen, verleent de Huis & Hypotheek-adviseur ook extra service bij schade en verzorgt de belastingaangifte.
Voordeel
Ook onderdeel van het Servicepakket is het Huis & Hypotheek Schadepakket. Binnen het Schadepakket zijn de schadeverzekeringen volledig provisievrij. Hierdoor betalen klanten veelal minder premie. Bovendien wordt bij het Totaal- en Pluspakket korting verleend op de adviestarieven van Huis & Hypotheek.
Uniek
"Het Huis & Hypotheek Servicepakket is uniek in de markt en biedt de consument de zekerheid dat al zijn financiële zaken doorlopend op orde zijn," zegt Cor Zwaan, directeur van Huis & Hypotheek. “Daarnaast zorgen we dat klanten al hun financiële zaken centraal op één plek hebben. Ze krijgen online toegang tot een beveiligde klantmap, zodat ze altijd hun producten kunnen bekijken, gegevens kunnen wijzigen en financiële documenten kunnen beheren.”
“Klanten kunnen de financiële documenten ook verzamelen in de handige Service Box. De Huis & Hypotheek-adviseur maakt deze documenten zichtbaar in de online klantmap. De klant heeft er dan geen omkijken meer naar. In de korte film op www.huis-hypotheek.nl/servicepakket wordt het Huis & Hypotheek Servicepakket ook uitgelegd.”
Bron: Huis & Hypotheek
Fintool
info@fintool.nl
085 111 89 99