MijnFintool

Nieuws

Probleem naam en adresgegevens Aegon Bank-site opgelost

Op 13 mei zijn de sites van Aegon Bank en Aegon Levensverzekeringen samengevoegd. Maandagochtend bleek dat klanten van Aegon Bank incidenteel de naam en adresgegevens van andere mensen te zien hebben gekregen na het inloggen op de nieuwe website.

Het ging alleen om de naam, adres en woonplaats (NAW gegevens). Banksaldo's waren niet zichtbaar. Zodra dit probleem werd geconstateerd, heeft Aegon Bank uit voorzorg de NAW gegevens tijdelijk helemaal onzichtbaar gemaakt.

Inmiddels is het NAW-probleem opgelost. Klanten van Aegon Bank kunnen hun eigen gegevens weer zien en checken, op MijnAegon.nl.
 
Bij de eerste keer inloggen sinds 13 mei op MijnAegon.nl of op Aegonbank.nl moeten eenmalig enkele stappen doorlopen worden. Deze vindt u op MijnAegon.nl onder "inloggen".

 

Bron: Aegon

 

 

Modules & dossiers

Opvoerdatum

14 mei 2013

Laatst gewijzigd

14 mei 2013

Reacties

Er zijn (nog) geen reacties op dit artikel

Reageren? Graag eerst inloggen.

Permanent Actueel met Fintool?

Als professioneel financieel adviseur moet en wilt u bijblijven en dat het liefst in zo weinig mogelijk (kostbare) tijd. Dat kan nu met Fintool.nl! Meld u nu aan als abonnee en krijg direct toegang tot de Kennisbank en Helpdesk.
Lees verder

Fintool bv © 2003/2025. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.

1
1