Neem nu een abonnement op Fintool.nl
De betrouwbare vraagbaak voor financiële dienstverleners.
Abonneren Bekijk alle diensten
5 apr 2024 Nieuws

Campagne-effectonderzoek Life events

Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne Life events. De communicatiedoelstelling is om bewustwording van burgers te creëren om, als er iets in het leven verandert, te checken of het gevolgen heeft voor belastingen of toeslagen.
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief
  • Kennisbank met 1000+ artikelen
  • Rekenmodellen en downloads
  • Persoonlijk archief
  • Inclusief Permanent Actueel module!!

Het doel was geformuleerd rondom het behouden van deze kennis op een stabiel niveau. Echter, de campagne is er zelfs in geslaagd om het bewustzijn dat belangrijke veranderingen in het leven fiscale gevolgen kunnen hebben, te vergroten. Dit terwijl het kennisniveau al zeer hoog lag.

Intentie is nog geen doen

Waar de intentie om informatie op te zoeken na de campagne op 76% ligt, ligt het daadwerkelijke gedrag bij het doormaken van een levensgebeurtenis iets lager, namelijk op 50%.


Bron: Rijksoverheid

Downloads

Downloads zijn alleen beschikbaar voor abonnees. Log graag in of neem een abonnement.

Lees ook…

Rapportage campagne-effectonderzoek Life events Belastingdienst

Rapportage van het effectonderzoek naar de campagne om mensen ervan bewust te maken dat als er iets in het leven van een burger of ondernemer verandert ze checken of dit gevolgen heeft voor hun belastingen of toeslagen.

Adresgegevens

Fintool

Telefoon 085 - 111 89 99
Telefax 085 - 111 88 80
E-mail: info@fintool.nl
KvK 27256668

Fintool bv © 2003/2024. Alle rechten voorbehouden.
Lees graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.